Efsane ötesi: Xiaomi Mi 10 Ultra elimizde! (Gece yarısı acil video!)

  Baxış 1,094,156

ShiftDelete.Net

Ay əvvəl

Son zamanlarda hızlı yükselişini sürdüren Xiaomi, amiral gemisi akıllı telefonu olan Xiaomi Mi 10 Ultra ShiftDelete.Net ofisine geldi. Bizde hiç beklemeden kutusunu açtık ve ilk izlenimlerimizi sizlerle paylaştık. İşte Xiaomi Mi 10 Ultra özellikleri ve kutu açılış videosu!
Hakkı Alkan'ın AZposts kanalı: azposts.info
TeknoMehmet'e ulaşmak için: bit.ly/teknomehmet
İşlemci olarak Snapdragon 865 kendisini gösteriyor. Bu işlemci 2.84 GHz çalışma hızına çıkabilen Kyro 585 çekirdeklere sahip. Ayrıca bu işlemcide Adreno 650 grafik birimi de görev alıyor. Qualcomm tarafından üretilen bu işlemci 7 nm fabrikasyon sürecine sahip. İşlemci sayesinde Bluetooth 5.2 desteği sağlanabiliyor. Modelin 5G bağlantı teknolojisi de işlemci tarafından sağlanıyor. Ayrıca Wi-Fi 6 ağlar da desteklenebiliyor.
RAM konusunda tek seçenek bulunuyor. Model, LPDDR5 16 GB RAM ile kullanıcılarla buluşuyor. Ancak depolama biriminde iki seçenek kullanıcıları bekliyor. UFS 3.1 depolama teknoloji ile kullanıcılar 256 GB ya da 512 GB depolama alanına sahip olacak.
Kamera konusunda da oldukça iddialı olan model; 48 Megapiksel f/1.85 diyafram genişliğinde ana kamera bulunuyor. Bununla birlikte 20 Megapiksel f/2.2 diyafram genişliğinde ultra geniş açılı kamera, 48 Megapiksel f/4.1 diyafram genişliğinde periskop kamera ve 12 Megapiksel f/2.0 diyafram genişliğinde 1.4µm 2x optik yakınlaştırmalı portre kamera yer alıyor. 120x yakınlaştırma yapabilen bu kamera kurulumu sayesinde, model en yüksek yakınlaştırma yapabilen akıllı telefon unvanını eline alacak. Kamera sayesinde 8K 30FPS, 4K 60FPS video kaydı gerçekleştirilebiliyor.
1/1.32″ super sensor olarak duyurulan ana kamerada 100 Megapiksel görüntüler için yüksek çözünürlük algoritması, 8P lens ve ikili doğal ISO Fusion teknolojisi yer alıyor. Yapılan duyuruda modelin DxOMark kamera performans testinde 130 puan alarak birinci sırada olduğu duyuruldu.
120x ultra zoom olarak duyurulan periskop kamera için 1.6 µm, eşit odaklı uzunluk, OIS + EIS ve 5P lens bilgileri yer alıyor.
Xiaomi Mi 10 Ultra özellikleri
Boyut: 162.32 x 75.94 x 9×45
Ekran: 6.67 inç, FHD+, AMOLED 120 Hz
İşlemci: Snapdragon 865 (4×2.84 GHz Cortex-A77 & 4×2.42 GHz Cortex-A55)
Bellek ve Depolama: 16 GB RAM - 256 / 512 GB
Arka kamera: 48 Megapiksel f/1.85 ana, 12 Megapiksel f/2.0 telefoto, 48 Megapiksel f/4.1 telefoto 2, 20 Megapiksel f/2.2 ultra geniş açılı - OIS - 8K video kaydı
Ön kamera: 20 Megapiksel f/2.3
Batarya: 4500 mAh - 120W hızlı şarj, 50W kablosuz hızlı şarj, 10W tersine şarj
Bağlantı: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, Bluetooth 5.1

Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►►goo.gl/ylUFmZ

Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
►► goo.gl/IIKYIK

ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;

Instagram ►► goo.gl/r4AJDv
Facebook ►► goo.gl/k1D1JL
Twitter ►►goo.gl/vTwhws
Google+ ►► goo.gl/6jRF18

ShiftDelete.Net AZposts hesabı, Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.

ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.

Şərh
Mert Ali
Mert Ali 30 dəqiqə əvvəl
Onların xaomisi 5 dakikada 40 şarj doldururken Pöhö pöhö 😭😭 BENİM TELEFONUM YOK
Sasonlu Genc
Sasonlu Genc 37 dəqiqə əvvəl
POCOFONE F1 64 GB -RAM 6GB 4000 mah batarya inanılmaz hızlı sarj ediyor. telefondan çok memnunum. 10 saat video seyrettim. % 36 indi.
Oyunsal Kanal
Oyunsal Kanal 4 saat əvvəl
Benim telefon 5000 MAH
Kadir Aytk
Kadir Aytk 9 saat əvvəl
Abi bu eya vayba
Sancar Ceylaner
Sancar Ceylaner 14 saat əvvəl
Aga be nasip olur mu 🌹❤️🇹🇷
Gökhan Polat
Gökhan Polat Gün əvvəl
Abi "skip geçiyorum, dokun bi kalın seversin sen" bilerek mi yapıyorsun yoksa spontane mi 😂😂
veganash
veganash Gün əvvəl
Çok kalın telefon (kablosu gibi 😅) ve kullanışsız. 108mp in kameranın bi halt olmadığını kanıtladılar 48mp le ötesine geçerek. Biliniyor ki 108mp kameranın ilk lansmanı bu marka yapmıştı. Sonuç olarak bu telefonların seri üretimi ve ulaşılabilirliliği tartışılır.
Baris İnne
Baris İnne Gün əvvəl
Mi6 dan izlemeye devamke
BERKAY- MCOC
BERKAY- MCOC 18 saat əvvəl
Snap dragon 835 fena bir işlemci değil
BERKAY- MCOC
BERKAY- MCOC 18 saat əvvəl
Knk mi 6 da kötü bir telefon değil
Kostya Gaming
Kostya Gaming Gün əvvəl
Izlemeyin şarj olayı yalan oldu
Erdem D.
Erdem D. Gün əvvəl
4:50 oldu mu abi
erhan ceyhan
erhan ceyhan Gün əvvəl
DOKTOR NIHAD
DOKTOR NIHAD Gün əvvəl
Abi uzatıcı ile yapma öyle daha yavaş doluyor
S
S Gün əvvəl
İstanbul Bilişim den mi aldın. ehuehuehu
Mirqasım Yusifov
Mirqasım Yusifov Gün əvvəl
Çince biliyormu hakkaten
Baran Yılmaz
Baran Yılmaz Gün əvvəl
Xiaomi tasarım olarak s20 ultra ya çok benzemis
PRO \KOLSUZ
PRO \KOLSUZ Gün əvvəl
Arkadaşlar yeni hesabı açtım abone olun çekişler
AKIN
AKIN 2 gün əvvəl
Bu telefona 120 hertz ekran yakişmamış 144 hertz olmaliydi
Batuhan Durmaz
Batuhan Durmaz 2 gün əvvəl
Abi böyle testleri. Şarj testleri yaparken ekran kapalı yapıp 5 dakika bekleyip sonra ekran açıp test etmek gerek
kadir kadir
kadir kadir 2 gün əvvəl
Kral Çin'den Bizde Ürün Getirebilirmiyiz Yani Guvendigin Bir Site Varmıdır Vizede Söylesen Bizde Alsak Bu Telefonlardan.
Ferhat Beydilli
Ferhat Beydilli 2 gün əvvəl
Yakında 1 sn de 100 olan telefonda gelir jsbsdjdbsh
DINAMIK GAMER
DINAMIK GAMER 2 gün əvvəl
5 dk = %40 1 dk = ? 40.1=40 5.?=40 40÷5=8 1 Dakikada %8 şarj yine iyimiş
Feyzullah Dogan
Feyzullah Dogan 2 gün əvvəl
Sanayi tipi şarj koymuşlar
Dr Dr
Dr Dr 3 gün əvvəl
"skip geciyorum" ilk defa bakiyorum videona ama belden asagi vurgular neyine okadarmi babayigitsin neyine yani?yok kalinmis kablo seviyorsun demi soruyorsun arkadasina erkek adam konusurmu öyle kalin seviyorsun demi felan - Efendi ol SKIP GECMESINLER INSNA BU VIDEO YU AILESI COLUK COCUGUYLA SEYIR ETTIGINI DÜSÜNMÜYSORSUN DEGILMI?
ilyashan 61
ilyashan 61 3 gün əvvəl
Bendeki xiomi redmi not 9 pro 10 dakkada sarj doluyo pubg mobili dabahtan baslasam aksam 1 e 2 ye kadar bitmiyo:)
Milyoner YT
Milyoner YT 3 gün əvvəl
Benim Telefonum Yok Keşke Benim Olsa 😢😢 Vallaha Kıskandım Yaa Keşke Bende Olsa 🥺🥺
Doğucan Yeşilbingöl
Doğucan Yeşilbingöl 3 gün əvvəl
Dehşet verici bir telefon vallama
Ali Kabadayı
Ali Kabadayı 3 gün əvvəl
Artık bende de var 😆
Can Dogan
Can Dogan 4 gün əvvəl
Hakkı süper sin aynen devam
Yusufomer Kaygisuz
Yusufomer Kaygisuz 4 gün əvvəl
Kameralarının sadece en düşük megapiksel değerinde olanı benim telefonumun toplam Megapikseline eşit🙄
chile anyways
chile anyways 4 gün əvvəl
neden 10 yaşında biri yapıyormuş gibi incelemeyi.. videolarınız gayet kaliteliydi son zamanlara kadar, şimdiyse abi nası ekran ya inanamıuorum oha ya beni çok heyecanlandırdı ya
MrTortugaTR
MrTortugaTR 4 gün əvvəl
2:13 - Kalın mı abi? + Kalın abi - Seviyosun?
rıdvan tatlı
rıdvan tatlı 5 gün əvvəl
-Kalın mı abi +Evet abi -Seviyosun
İnstagram Verify
İnstagram Verify 5 gün əvvəl
Şu an dünyanın en iyi telefonu apple böyle Bi telefon çıkarmadı çıkaramaz... 😄😄😄😄😄
ÖmEr CaN 44
ÖmEr CaN 44 5 gün əvvəl
Abi oda Bi şey mi benm telefon bak abartısız takar takmaz %50 olido bu da Bi şey mi
Yunusemre Kevenci
Yunusemre Kevenci 5 gün əvvəl
Ulan bide 5.000e geliomuş tabi imkansızda düşünsenize
GÖMÜCÜ Beytullah
GÖMÜCÜ Beytullah 5 gün əvvəl
Abi realmi C2 incelesene
Serkan Nesirov
Serkan Nesirov 5 gün əvvəl
Selam abi sen bana iphone 11 pro alıp göndere bilirmisin noıur abi yaaaa
Mustafa Çelik
Mustafa Çelik 5 gün əvvəl
Oppo da 125 War şarj var hadi bul getir görelim kral
kamil susuz
kamil susuz 5 gün əvvəl
İyi hoş da sosyal medya snepp atamıyorsun
esto
esto 5 gün əvvəl
Ses son seviyede AZ dikkat edin
Ahmet 09
Ahmet 09 5 gün əvvəl
Bataryanin ömrünü kısa sürede bitirecegini de anlatsaydin iyiydi.
Əli Əliyev
Əli Əliyev 5 gün əvvəl
Skib geçiyorum ne alaka la😅😅
Murad Abdullayev
Murad Abdullayev 6 gün əvvəl
Abi şimdi 120 woltluk şarj aletini mi 10 pro ya taksak telefonda bir problem yaşayırmıyız 🤔
ZeynaLord
ZeynaLord 6 gün əvvəl
Bendede redmi note 9 var 5020 mah ve 18 wat adapterlede gayet güzel xiaomiler iphoneye diss atiyo bildigin
Haci Arifli
Haci Arifli 6 gün əvvəl
Abi Xiaomi note 8 pro almak istiyorum değermi almaya ?
Buğra Özdemir
Buğra Özdemir 6 gün əvvəl
Abi xiomi yiağ
Bonex 35
Bonex 35 6 gün əvvəl
Abi belki Türkiye’de priz de olan elektirik yüzünden geç olabilirmi Türkiye’de 240v belki orda daha fazladır
defter kitap
defter kitap 6 gün əvvəl
Bu telefon sınırları zorlar.
M&A HAYAT
M&A HAYAT 7 gün əvvəl
Redmi 9 da 10dk %40 şarj
Ömer Faruk Kara
Ömer Faruk Kara 7 gün əvvəl
Aç gözlü
her şey satranç g
her şey satranç g 7 gün əvvəl
Abi suya da tutsydin veya şu geciriyormu
nihat taşdelen
nihat taşdelen 7 gün əvvəl
4:50 abi napıyosun ya yapma yazık
Heliz J
Heliz J 7 gün əvvəl
Mi10Ultra 5 dakikada %40 şarj eder Team fortress 2 deki Medic:
Jâxeny Efsanesi
Jâxeny Efsanesi 7 gün əvvəl
telefonum çok ii 20 fps pubg (xiamo redmi 8a)
Emre Akyüz
Emre Akyüz 7 gün əvvəl
Abi o ingilizce olacak. İngilicce değil 😂
Mehmetcan Ülker
Mehmetcan Ülker 7 gün əvvəl
Skip geçiyorum arkadaşlar sjsjsjjss
•
7 gün əvvəl
30 saniyede 7 şarj mi edyor
Lord Darkus
Lord Darkus 7 gün əvvəl
abi kanalını ilk kez gördüm bayıldım acayip iyi mendebur lemurdan sonra en sevdiğim bilişim teknolojisi kanalı oldun
Hatice Yilmaz
Hatice Yilmaz 8 gün əvvəl
Para mutluluk getirir :(((
Mehmet Cetinkaya
Mehmet Cetinkaya 8 gün əvvəl
2600 ama
Feride Yildirmaz
Feride Yildirmaz 8 gün əvvəl
Bu telefonun dolma hızı benim tabletimin şarjının bitme hızı
cihan alp yazar
cihan alp yazar 8 gün əvvəl
Lan benimki Oppo'nun son modeli
Z • K
Z • K 8 gün əvvəl
Gelecekte bu telefon nokia gözüyle bakılıyomuş bide fhdkdldm abii hayal edemiyorum ama nokia adamdır😂😂
Hüseyin Dinç
Hüseyin Dinç 8 gün əvvəl
Bütün telefonlar şu pil olayına daha fazla arge yatırımı yapmalı çok büyük bir sorun
Ali Can Demirel
Ali Can Demirel 8 gün əvvəl
Hükümet sağolsun teknoloji alım gücü konusunda Hindistan'dan geri kaldık.
Eski Yusuf Kaya
Eski Yusuf Kaya 8 gün əvvəl
Abi benim telefon xiaomi note 10 pro
Eymen Efe Samur
Eymen Efe Samur 8 gün əvvəl
Kanalıma a bine olurmusunuz Eymen Efe Samur
Eymen Efe Samur
Eymen Efe Samur 8 gün əvvəl
İngilicee
gokmen cesmeci
gokmen cesmeci 8 gün əvvəl
Merhaba, mi10 ultranin google servisleri varmi? Sonradan yuklenmesimi gerekiyor yoksa yuklenik mi geliyor? Cevap verirseniz sevinirim, kosovadan selamlar..
Pr Saul
Pr Saul 9 gün əvvəl
Benim telefonum Xiaomi Redmi 9 şarjı bu kadar hızlı dolmasa bile diğer telefonların son modellerine göre efsane telefon
yusuf bağcı
yusuf bağcı 9 gün əvvəl
IPhone şarj aletlerinin çıkardığı ona gönderme yapmış bence
Eren Balcı
Eren Balcı 9 gün əvvəl
Adamdaki telefonlara bak ordan iPhone çıkartıyor ordan Samsung ordan huwaei sesi geldi diyo
Melih Karaboyun
Melih Karaboyun 9 gün əvvəl
Avi bunla tuslu telefon yada bataryasi kucuk bi telefonu şarj et ama gormicen begenin gorsun nolurrrr
Rezh Pubg
Rezh Pubg 9 gün əvvəl
Ab telf dezenfektan ve kolonyayla yıka djkdjdkd
ahmet pınarlı
ahmet pınarlı 9 gün əvvəl
yeni çıkan tellerde en altta ana ekrana dönmek için bir çizgi var bir telefongördüm yan yana üç çizgi var bu telin markasını bilen varmı
Metin Mersin
Metin Mersin 9 gün əvvəl
Skip gec 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 iyi guldum yaa. Supersin kardesim
Corolla efsane kasa 44
Corolla efsane kasa 44 9 gün əvvəl
5:30 YILLARDIR KÜLLENMİŞ AŞKIN VAR BENDEE
Elnur Huseynov
Elnur Huseynov 9 gün əvvəl
Mi 9T Pro bende bununla ayni şarj oluyor
alperen biçere
alperen biçere 9 gün əvvəl
aBİ BU TLEFONLARI NE YAPIYIN
gladiolus 2
gladiolus 2 9 gün əvvəl
hızlı şarjı iyi bir şey sanıyorsunuz ama yüksek amperi dayadığınız o bataryaların döngü süreleri inanılmaz kısalıyor. 2 yılda %10 değer kaybeden yavaş şarj edilen bataryalar yerine bunlar %50 gücünü kaybediyorlar. bilginize.
AŞIRI AUCTARIUM
AŞIRI AUCTARIUM 9 gün əvvəl
Peki ben bu videoyu %0 ile izlemem (powerbank dolmuyor) (snoy)
Onurkan Demir
Onurkan Demir 9 gün əvvəl
Bana onbeş binlira verseler ben bir dakkada şarz olurum
Mehmet Ertan Tink
Mehmet Ertan Tink 9 gün əvvəl
Merhaba arkadaşlar Çin malları arasında umidigi markası var ve bugun ve yarin müthiş indirimler yapmiş .. Özellikleri muhteşem ve Hindistan Rusya abd ve Avrupa'da iyi satıyor... Biraz daha geleneksel hep ayni markalardan sıyrılıp biraz daha yeni markalara yönelin vev tanitın bu benim sizlere nacizane bir önerim.. Kolay gelsin....
Ozgur Mujde
Ozgur Mujde 9 gün əvvəl
02:14 - kalın abi -seviyorsun sjsjdjdkdkkdkd
AX WORLD
AX WORLD 9 gün əvvəl
14:36 abi bildirim paneli değişmişti ama öyle değil di ki o baktığın eskisi zaten.
UmtGaming
UmtGaming 9 gün əvvəl
Ne alaka benim telefomda öyle hızlı doluyo
Halil Emre channel
Halil Emre channel 9 gün əvvəl
Ne kadara mâl oluyo acaba
Asya Karacan
Asya Karacan 9 gün əvvəl
Yok daha neler Google play store olmayan telefon mu olur abi nasıl oluyor yani nasıl play store yok yani bu telefon Android
Mloura M
Mloura M 9 gün əvvəl
Abi Çince nasıl öğrendin?
Barış Türeyen
Barış Türeyen 9 gün əvvəl
Abi Redmi k30 pro zoom incelemesini cekermisi lütfen yotupda Türkçe anlatım yok
kubilay TR
kubilay TR 10 gün əvvəl
parası da o kadar güzel
Ömer Ünlü
Ömer Ünlü 10 gün əvvəl
pupg mobile 1e1
Mustafa Özdemir
Mustafa Özdemir 10 gün əvvəl
Note 9 pro kaldırırım şarjı
Ferdi Alptekin
Ferdi Alptekin 10 gün əvvəl
Kac mah sarj gucu?
TAHA ALP
TAHA ALP 10 gün əvvəl
HAYDAAAAA!!!!!😃😀
Cınar Eskioğlu
Cınar Eskioğlu 10 gün əvvəl
benim pc de 4 gb ram var 16 gb ram ne pc de 200 gb var bu tel de 260 var devamını okuma :(
DEVLET ÜSTÜN
DEVLET ÜSTÜN 10 gün əvvəl
0 100 deniyorlar sanki araba
Mete Bektas
Mete Bektas 10 gün əvvəl
Abi peki bu ekipmanı parasının 5 dk de parasının yüzde 40 ını nasıl topluyoruz bunun videosu lazım
ElinBilimi
ElinBilimi 10 gün əvvəl
Valla xioami den soğudun note 7 kullanıyorum garantisini bitirdim yani okadar zamandır kullanıyorum ilk performansını vermiyor ilk performansı sadece pilinde kaldı arka animasyonları kapatmasam telefon leş at çöpe hızlansın diye takla atıyoz iki oyun oynuyorum ardından telefonla birini arıyorum telefondan ses gelmiyor gitmiyor yeniden başlatana kadar acayip sorunlar veriyor ben almam vede tavsiye etmem kimseye al diye
Reoxen Official
Reoxen Official 10 gün əvvəl
VİDEOMA LİKE ATAN HERKESE İNTRO YAPIYORUM
Yasak Elma 77. Bölüm
1:52:49
Yasak Elma
Baxış 2,2M
Hercai 44. Bölüm Fragmanı
0:56
Konuşanlar 11. Bölüm
1:01:40
Konuşanlar
Baxış 1,8M
Xiaomi Mi 10 Ultra - Unboxing and Review.
12:41
Yasak Elma 77. Bölüm
1:52:49
Yasak Elma
Baxış 2,2M
Hercai 44. Bölüm Fragmanı
0:56
24 Saat Boyunca Çikolata Ye!
28:43
Apple Event - October 13
1:10:59
Apple
Baxış 54M
24 часа под водой челлендж!
11:06
Трум Трум ВАУ
Baxış 1,7M
SU ALTINDA 24 SAAT YAŞAMAK !?#24saat
16:17